My Family's

Ulang Tahun Perkahwinan 2010

Monday, June 14, 2010

Testing Power

Disebabkan tension kerja berlambak sampai aku penin memikirkan, aku terpaksa mencari satu kaedah untuk meredakan tension tersebut. Dan ketika itu aku terfikir untuk melihat blog ini yang dibuat oleh isteriku setahun yang lalu untuk kami sekeluarga.

Lama gak tak update...almaklumlah bz memanjang...isteriku pulak dah ada blog lain yang nak maintain....so aku rasa akulah yang patut maintain blog ini...setelah beberapa kali percubaan barulah dapat masuk.... agak lama gak nak cari username dan password apa yang digunakan untuk blog ini ...

ok, First aku nak ubah konsep blog ini dari pink ke orange...tak nampak feminin sangat....hahaha.....mesti mengamuk isteriku.....

Second adalah Layout
emmmmmm tak apelah boleh kekal design niii.....

Third- Jemm.!!!!
ader orang kacau

4rd- To be continue nanti.....


BYE.....

No comments:

Post a Comment